Snabbtips

20 04 2010

Det har tagit lite väl lång tid mellan uppdateringarna. Det blev en massiv ökning av trafik efter att artikeln om mig i Aftonbladet dök upp, och det har lätt till mycket konverserande via mail och Facebook, det är givetvis jättekul! Det har också kommit mycket kommentarer på tidigare inlägg här på bloggen. Läs gärna dem, där finns en del intressanta saker!

Under veckan kommer jag posta ett inlägg där jag tar upp tre olika personer som på olika sätt använt sig av bloggande för att söka jobb!

[tweetmeme https://digitaltjobbsok.wordpress.com/2010/04/20/snabbtips/]

Under tiden vill jag tipsa om Metro’s sida som skriver om viktiga saker att tänka på gällande sitt jobbsökande!

Åtgärder

Information

2 responses

30 04 2010
Johan Dahlqvist

Hej Joakim,

Rekryteringskanalen vill tacka för att du engagerat dig som medlem i vårt Rekrycommunity.

Vi följer din blogg med stort intresse och tycker att du tillför ett stort kunnande inom området ”jobbsökande inom sociala medier”.

Johan Dahlqvist/Rekryteringskanalen.

1 05 2010
jobbsk

Tack Johan!

Tyvärr har jag haft så fullt upp sista tiden, att bloggen tyvärr blivit lidande… Men snart kommer det upp mer!

Kommentera

